Zeist,
02
augustus
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Vereniging Achmea lanceert nieuwe Facebookpagina

Vereniging Achmea is onlangs gestart met een digitaal magazine op Facebook. Het Facebookmagazine is een aanvulling op de landelijke themabijeenkomsten die de Vereniging jaarlijks organiseert.

Op en rondom de themabijeenkomsten van Vereniging Achmea ontstaan vaak interessante discussies, video's, foto's en andere content. Met behulp van het digitale magazine op Facebook, blijft deze informatie nu goed vindbaar. Klantleden kunnen in een oogopslag zien over welke thema's zij kunnen lezen en nog belangrijker: zij kunnen hun mening (blijven) geven.

Vereniging Achmea bespreekt maatschappelijke thema's
Vereniging Achmea bespreekt met haar klantleden maatschappelijk relevante thema's als coöperatie, duurzaamheid, mobiliteit en solidariteit in de zorg. Ruim een jaar geleden is de vereniging gestart met een Linkedin groep en een Twitter account. Ook werd toen een Facebookpagina gelanceerd. Deze is nu dus uitgebreid met een online magazine.

5000 klantleden online verenigd
Tot nu toe hebben 5.000 klantleden zich online verenigd en hebben meer dan twee miljoen Nederlanders kennis genomen van Vereniging Achmea, haar thema's en themabijeenkomsten.

Kijk op de vernieuwde Facebookpagina