Zeist,
21
mei
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Nieuwe FBTO-campagne: 'Jij kiest'

Vandaag start de nieuwe FBTO-campagne. De tv-commercial wordt uitgezonden op verschillende Nederlandse televisiezenders.

Tijs is het gezicht van de nieuwe commercial. Hierin maakt hij verschillende keuzes die bij hem en zijn levensfase passen. Dat is waar de campagne van FBTO om draait: "Jij kiest". 

Consument kan zelf passend verzekeringspakket samenstellen
De nieuwe campagne (ook online en op de radio) is gebaseerd op de visie van FBTO: "Mensen weten zelf wat goed voor hen is en regelen graag hun eigen zaken". Zo kunnen klanten die een doorlopende reisverzekering afsluiten vanaf vandaag zelf de verschillende dekkingen makkelijk aan- en uitzetten. Wat je nodig hebt, zet je aan, wat je niet nodig hebt, zet je uit - dat is het principe.

Modulaire zorgverzekering
In 2011 kwam FBTO met de modulaire zorgverzekering, gebaseerd op hetzelfde principe. Dat bleek succesvol. Met deze modulaire en flexibele producten en diensten wil FBTO de zelfstandigheid en keuzevrijheid van haar klanten vergroten.