Zeist,
25
mei
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Eerste plaats Interpolis in reputatieonderzoek verzekeraars

Interpolis komt als beste uit de bus in het European Trusted Brandsonderzoek 2012 van Reader’s Digest in de categorie verzekeringsmaatschappijen. In de categorie banken voert de Rabobank de lijst aan.

Het onderzoek naar het meest betrouwbare merk in verschillende productcategorieën is voor de twaalfde keer gehouden. Interpolis won de prijs vijf keer eerder (van 2006 tot en met 2010). Vorig jaar stond Interpolis de prijs af aan een ander merk van Achmea: Avéro Achmea. Commercieel directeur Interpolis Arné van den Boom is blij met de prijs. “Vertrouwen is voor ons heel belangrijk. Met Glashelder werken we hier al heel lang aan. Het resultaat in dit onderzoek laat opnieuw zien hoe goed de Rabobank en Interpolis worden gewaardeerd als het om vertrouwen gaat.”

European Trusted Brandsonderzoek 2012
Reader’s Digest publiceert in het juninummer een uitgebreid verslag van het European Trusted Brands onderzoek 2012. Het European Trusted Brandsonderzoek 2012 is uitgevoerd in vijftien landen. In Nederland deden ruim tweeduizend consumenten mee aan het onderzoek.

Kijk op www.rdtrustedbrands.com of www.readersdigest.nl voor alle resultaten.