Zeist,
09
november
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Achmea wint belangrijke arbeidsmarktcommunicatieprijs

​De arbeidsmarktcampagne ‘Kunnen we jou onze klanten toevertrouwen?’ van Achmea is op 8 november tijdens de Employer Branding Experience 2012 in Scheveningen beloond met een Magneet.

De Magneten worden jaarlijks uitgereikt door de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) en zijn één van de meest begeerde prijzen voor arbeidsmarktcommunicatie in Nederland.

De campagne ‘Kunnen we jou onze klanten toevertrouwen?’ kreeg een Magneet voor creativiteit. “Meer dan vierhonderd collega’s hebben via een speciale community op LinkedIn meegewerkt aan het creëren van deze arbeidsmarktpropositie. De jury vindt dit een mooi proces; samen vormen de medewerkers van Achmea immers het werkgeversmerk. Daarnaast waren we vooral onder de indruk van de consistentie in de boodschap ‘Klantbelang centraal’ waarmee Achmea met haar doelgroepen communiceert op de arbeidsmarkt”, aldus het juryrapport. De campagne werd ontwikkeld door de afdeling Arbeidsmarktcommunicatie van Achmea in samenwerking met De PersoneelZaak.
  
In totaal werden gisteren vijf Magneten uitgereikt. Andere winnaars waren De Koninlijke Landmacht, Post NL, het Ministerie van Defensie en Ahold Europe. 
 

Zie ook: www.werkenbijachmea.nl