Zeist,
26
april
2010
|
00:00
Europe/Amsterdam

Lancering personal benefitsprogramma

Avéro Achmea introduceert ‘Het Voordeel van…® ’: Een personal benefits programma voor bedrijven met meer dan honderd werknemers. ‘Het Voordeel van…®’ biedt voordeel aan zowel werknemers, werkgevers als aan het intermediair. Het programma wordt dit voorjaar breed uitgerold.

Belangrijkste onderdeel van ‘Het Voordeel van…®’ is de gepersonaliseerde website. Iedere werknemer kan zelf een website aanmaken met daarop niet alleen leuke aanbiedingen zoals een dagje uit, maar ook de mogelijkheid om online verzekeringen af te sluiten. Voor werkgevers betekent het personal benefits programma een nieuwe manier om werknemers te bereiken. Daarnaast biedt ‘Het Voordeel van…® ’ werkgevers een communicatieplatform.

Verbinding
Voor het intermediair betekent ‘Het Voordeel van…®’ een kans om eindklanten te bereiken die doorgaans verzekeringen afnemen bij direct writers. Het zorgt bovendien voor verbinding met werkgevers en biedt mogelijkheden voor het vergroten van de werknemersmarkt. Het intermediair heeft nauwelijks administratieve lasten en wordt door Avéro Achmea ondersteund met een structurele marketingcampagne.

Toegevoegde waarde
Eén van de bedrijven die zijn aangesloten op het personal benefitssysteem, is de Hampshire Hotelgroep. “Ik zie het programma als een mooie toegevoegde waarde voor de medewerkers van onze hotelgroep”, weet Etienne Verkerk, Algemeen Directeur van Hampshire Hospitality & Leisure. “Niet alleen heeft de medewerker gemak van een directe en veelal voordelige en kwalitatief hoogstaande verzekeringscommunicatie, ook de andere voordelige aanbiedingen spreken tot de verbeelding.”